dag 3 en 4 oa whale watchen en bondi - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edwin Bonke - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 oa whale watchen en bondi - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edwin Bonke - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4 oa whale watchen en bondi

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

22 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Gisteren vroeg op gestaan om bijtijds bij de haven te zijn om op de boot te gaan voor een whalewatch trip, de zee was redelijk kalm. De boot slingerde wel een beetje. Wel een paar gespot oa een moeder met een "kalf", det waren anderen nsoorten dsan in nieuw zeeland. Maar omdat het tijd is van de jongen, moeten we meer afstand houden.
Terwijl we de haven weer uitvoern passeerden we het maritiem museum van Sydney, hier ligt ook de "Duyvken" een replica van een VOC schip dat nederland kado hheft gedaan aan australië in 2000 met de olymische spelen.
Hierna een stadstoer gedaan met de "hop on-hop off"-bus hier kan op en afstappen op allerlei leuke plaatsen in sydney.
Dus toch nog even een bezoek gebracht aan Bondi-beach. was op zich wel leuk om te zien.
Ook nog een lekker biertje gedaan bij het hardrock café.

Vandaag (zaterdag )zijn we naar de bleu mountains geweest, een paar mooie en enigszins zware wandelochten gedaan, geweldige natuur, nog hele oude bomen gezien nog uit het gondwana tijdperk.
Op de terugweg nog even een stop gemaakt voor de dames bij de plaats waar de UGG's gemaakt worden, voor rond 50 euri's heb je een paar, is geloof ik goedkoop. Morgen richting de australische alpen, en Canberra.

• 22 Oktober 2011 - 14:13

Natascha:

Ik zie het al het is daar echt genieten!!!
    Hier genieten we dan ook een beetje met je mee! Ben benieuwd naar je volgende verslagje....

• 22 Oktober 2011 - 15:12

zeker attent......maat 40

• 22 Oktober 2011 - 18:55

Sebastiaan :

Ha die Ed,

Leuk om je fotos en verhalen te zien/lezen. Geniet ervan en blijf posten!!

Groetjes vanuit Sliedrecht

• 25 Oktober 2011 - 16:35

Carla En Adrie:

Hoi Edwin, een paar fijne dingen om te onthouden, (en later nog eens aan terug te denken) Walvis met jong.....Bleu Maintains.....gondwana tijdperk???? (die moet je me maar eens uitleggen) en "natuurlijk" prachtige natuurfoto's!!! Jij vermaakt je wel.
    Liefs Carla