laatste dag katmandu. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Edwin Bonke - WaarBenJij.nu laatste dag katmandu. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Edwin Bonke - WaarBenJij.nu

laatste dag katmandu.

Blijf op de hoogte en volg Edwin

20 September 2013 | Nepal, Kathmandu

Gisteren zijn we een stadstoer gaan doen onder begeleiding van een gids. Deze wist heel veel te vertellen over de cultuur. Hoe dehindu religie werkt. We zijn begonnen bij stupa speciaal voor de tibetaanse monikken. Prachtig om te zien, ze waren net met het bidden bezig. Geweldige ervaring om dit te mogen meemaken. De bus weer in , dat op zich isal een hele ervaring met het verkeer, er geld hier maar
1 regel : uitkijken.... ze rijden maar raak alsgekken. In de riksja werden we bijna omver gereden. Ook hebben wenog een hindu crematie mogen aanschouwen. Dit was zo byzonder. Niet hier om over te schrijven.
Vandaag (donderddag) zijn we naarde grote buddhatempel geweest en deapen tempel.365 treden.roltrap zou geen overbodige luxe zijn
Vandaag (vrijdag ) gaan we kathmandu verlaten op naarbaktapur .morgen vroeg een vlucht naar lhasa.

• 20 September 2013 - 06:51

Natascha:

wauw....Hopen maar dat je binnenkort op een rustige weg terecht komt dan.....

• 21 September 2013 - 00:01

Carla:

Hoi Edwin
    Is dat vakantie...??? je vliegt van hot naar haar!
    Wat is er toch veel te beleven.... tempels en moskeeen, door Katmandu in een riksja (lijkt me eng)
    Je kijkt, denk ik, je ogen uit. Wat een andere wereld daar!
    Fijn om het via jou te horen en mee te beleven (je weet: iik ben niet zo reislustig!!)
    Ik kijk uit naar je verdere belevenissen, op naar Ihasa.
    groet en liefs Carla

• 03 Oktober 2013 - 19:53

Willem:

he ed, je bent toch niet de yak-thee vergeten hè ??
    goeie reis