En weer verder - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Edwin Bonke - WaarBenJij.nu En weer verder - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Edwin Bonke - WaarBenJij.nu

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

24 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hoi Allemaal,

We zijn weer een aardig stukje verder gereden, ik zit nu op het zuider-eiland, daar waar het echt mooi volgens onze reisleidster.
Na mijn vorige bericht uit Napier, is de dag erna nog goed weer geworden, zo goed dat je bijna niet buiten wilde zijn. Het was toen (zaterdag) 30°C Een hoop leuke fotoos genomen. Het festival was toen wel leuk. Zondag naar Wellington gereden, afscheid genomen van Charlie onze buschauffeur. Het hotel ingecheckt voor 1 nacht, later nog een leuk museum bezocht. over de streek en alles wat met NZ te maken had. Maandag vroeg op voor een LOTR toer door wellington, naar wat film locaties en de props studio.
Allemaal best interesting.
Regiseur Peter Jackson woont in Wellington. Later met de boot naar het zuidereiland gevaren en daar stond onze volgende bus al klaar, die ons naar het hotel in Nelson bracht. waar we vrij laat aankwamen.
Het is vandaag weer prachtig weer.

Ik ga zo het stadje in en zie wel moet nog speciale muggen smeerseltje kopen, voordat ik helemaal lek geprikt wordt.

nou mensen groetjes en tot de volgende keer.

• 24 Februari 2009 - 08:32

Jeannette:

Hi Die Ed,

Leuk om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt. Succes met de muggen!

groeten jeannette

• 24 Februari 2009 - 15:08

Birk:

Ha, die Bonkerdiebonk.
    Nice to know you re having a great time. Nice photo bij de weg(wink). Viel spass noch, tsjuus, Birk.

• 24 Februari 2009 - 15:19

Pels:

Eddepet! (hoe toepasselijk! zie foto!) Ik zie dat je weer heeeeeerlijk ordinair le Tourist aan het uithangen bent!
    en heb je nog bij Mount Doom in de diepte gekeken? Klopt het dat lava niet lacht???
    nou, ik ga hier nog weer even verder werken hoor!

dagdag, Eddie! veel plezier weer daar!

• 25 Februari 2009 - 11:53

Rian:

Hey! Wat klinkt het toch allemaal goed. Heb je het ook gezellig? De tijd vliegt zeker daar! Enjoy. Groetjes Rian

• 25 Februari 2009 - 13:18

Carla:

dat ziet er goed uit Ed!!! drukke winkelstraatjes, gezelligheid!!!!, lekker weertje. Wat wil eens mens nog meer?????
    je bent er wel even helemaal "uit"he??? het is zo heeeeel anders dan Holland c.q. Sliedrecht!!! geniet ervan (wij gaan wel werken!!)
    groet Carla

• 26 Februari 2009 - 10:25

M&M ServiceNed:

Hoi Edwin,

Ziet er mooi uit!
    Je vermaakt je prima zo te zien en lezen!
    Geniet er maar lekker van!

Groetjes M&M